מבצע סוף קיץ ל-48 שעות החל מ...עכשיו!

00 00 00 00

כמה פעמים אמרתם את זה לעצמכם… אני חייב אתר אינטרנט לעסק,  אבל כרגע אין ממש תקציב.. אני מאוד רוצה להקים חנות אינטרנטית ולצאת לעצמאות כלכלית.. אבל זה עסק יקר

אז במיוחד עבורכם – יצאנו במבצע וחתכנו מחירים.

תנו לנו לעשות בשבילכם את העבודה של בניית נכס דיגיטלי לעסק שלכם, ואתם תשלמו הרבה פחות…

מה שתחסכו בעלויות ההקמה תוכלו להשקיע בכל דבר אחר שתבחרו – הרווח כולו שלכם…. הייעוץ חינם!

דף נחיתה

דף אינטרנטי עצמאי למטרות קמפיינים שיווקיים ופרסום
750
500
  •  

מיני סייט

דף אחד שמיועד לקידום של מוצר או שירות ספיציפי
1500
1000
  •  

אתר תדמית

מיועד להציג את פרטי העסק, השירות או המוצר אותו העסק משווק
3500
2750
  •  

אתר חנות

אתר שנועד למכור מוצרים ישירות לגולשים
7500
3250
  •  

במבצע זה, תקבלו את הטוב...

שאלות ותשובות

השאלה הראשונה והחשובה ביותר קשורה לסיבה שבגללה אתה משיק את האתר שלך מלכתחילה. לפני הזמנת אתר אינטרנט אתה חייב לשאול את עצמך – "מדוע אני צריך אתר אינטרנט ומה אני מצפה מאתר זה ואיזו מטרה אני מעוניין שישרת?"

האם האתר שלך יעסוק בתחביב או רק להציג רעיונות למשתמשים? אזי, אתה יכול לנקוט בגישה פתוחה מאוד עם יצירת אתר, רעיונות, תוכן ובחירת אירוח.

אבל, אם אתה בונה אתר מסיבות מקצועיות, אתה חייב לשמור על עיצוב אתר מקצועי וידידותי לעבודה, וליצור זרם קבוע של תוכן חדש בכדי למשוך קהל יעד וכן לעודד אותם לחזור.

זכור: אמנם אתה הבעלים של האתר אך הוא מיועד ללקוחות שלך.

אז אחרי שהחלטת לגבי ייעוד האתר, נשאלת השאלה מי קהל היעד של האתר שלך, את מי מהאנשים תרצה למשוך כמבקרים?

התשובה הטריוויאלית היא – כל אחד או אחת שיש להם אינטרס ממשי בעבודה שלך והאם יהיו מוכנים לשלם על כך.

יתכן שתצטרך לשאול שאלות ספציפיות יותר, כמו "איזו רמת ניסיון תהיה לקהל היעד שלי בנושא?" ו"איך עלי לעודד אותם לבצע רכישה? "

ההמשך מהשאלה הקודמת –  כיצד אתה מושך את קהל היעד שלך ותביא אותו לראות את התוכן שלך. התשובה לשאלה זו נעוצה במה שהולך להפוך לאסטרטגיית הקידום העתידית שלך.

השתמש בשיווק דיגיטלי לטובתך. הפעל את הבלוג שלנו. הישאר פעיל ברשתות החברתיות. באופן קבוע לרדוף בפורומים מקוונים. תרגלו אופטימיזציה למנועי חיפוש. אפילו לשלם עבור מודעות במידת הצורך.

המטרה שלך היא לא רק למשוך תנועה לאתר שלך, אלא למשוך את הדמוגרפיה הנכונה של התנועה.

לאחר שתמשוך מבקרים לאתר שלך, השלב הבא הוא לשמור עליהם. למשתמשי האינטרנט יש טווח קשב קצר, ולעתים נדירות הם נשארים בעמוד אחד יותר מדי זמן. אלא אם כן האתר שלך מלא בתוכן טרי כדי לשמור על עניין בקוראים, ויש דברים שהם יכולים לעשות כדי להעסיק את עצמם באתר שלך, סביר להניח שהם פשוט יעזבו.

ישנן מספר דרכים להגדיל את הזמן הממוצע שבילה באתר שלך. ראשית, תזדקק לכלי ניתוח.

ניתוח Google, למשל, יכול לעזור לך להבין את שיעור היציאה מדף הכניסה שלך, או את אחוז האנשים שנכנסו לאתר שלך ועזבו מבלי ללחוץ על שום דבר אחר. הצגת קטע הערות לבלוג שלך, הוספת כפתורי מדיה חברתית וכולל קריאה לפעולה הם כל הדרכים המוכחות לשיפור שיעור היציאה מדף הכניסה שלך.

קריאה לפעולה היא מרכיב בדפי האתר שלך, בדרך כלל כפתור או טופס, המעודד את המבקרים לבצע פעולה כלשהי או לתקשר עם האתר שלך. זהו האלמנט החשוב ביותר בבניית אתר מכיוון שהוא עוזר לך לתרגם מבקרים ללקוחות.

עליכם לשאול את עצמכם: "איזו פעולה אני רוצה שהמשתמשים יבצעו ברגע שהם באתר שלי?" בהתאם לתשובה, יתכן שתצטרך לנקוט גישה ספציפית עם עיצוב אתרים או רעיונות תוכן.

קריאה לפעולה יכולה להיות פשוטה כמו כפתור הרשמה לניוזלטר בדוא"ל, או קישור לדף מוצר, אך יש לתכנן אותו כדי למשוך תשומת לב. כל עיצוב האתר בנוי סביב הקריאה לפעולה זו.

נכון לשנת 2020, היו 1.72 מיליארד אתרים בעולם. לא משנה מה הענף והגישה שלך, רוב הסיכויים שזה נעשה בעבר.

אבל, האם אתה מביא נקודת מבט ייחודית לקו העבודה שלך? האם יש לך גישה למקורות מידע ייחודיים בענף שלך? יש לך סיפור טוב לספר? אם כן, ייתכן שיהיה לך פשוט להפוך את האתר שלך לייחודי באמת.

אפשר להבדיל את האתר והמותג שלך ע"י קול או סגנון כתיבה ייחודי. אבל אם יש לך יותר מדרך אחת לנצח את התחרות, זה תמיד יתרון.

ישנם שני סוגים של מקורות שניתן להשתמש בהם כדי למשוך מבקרים לאתר שלך: אורגניים וממומנים.

תנועה אורגנית נגזרת ממנועי חיפוש, קישורים שלא שולמו באתרים אחרים, ופגיעות ישירות מדפדפני האנשים. לעומת זאת, תנועה ממומנת היא תנועה שנוצרת באמצעות כסף, כמו פרסומות ומבצעים בתשלום.

הרעיון מאחורי אתר מצליח הוא למקסם את התנועה האורגנית ולהשתמש בצורה נבונה במקורות אורגניים. הסיבה לכך היא שתנועה אורגנית משפרת את דירוג האתר שלך במנועי חיפוש, בעוד שתנועה ממומנת לא. עליכם להבין דרך להעביר כמה שיותר תנועה אורגנית לאתר שלכם, באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ושיווק במדיה חברתית (SMM).

זה אולי נראה מובן מאליו, אך אתר טוב זקוק ליוצרי תוכן שממלאים אותו באופן קבוע בחומר טרי.

יוצרי תוכן הם בדרך כלל סופרים, אמנים, צלמים, או אפילו שלושתם! אתה יכול ליצור תוכן משלך, שהיא הדרך המומלצת עבור אנשים פרטיים ועסקים קטנים, או שאתה יכול לשלם למישהו שיעשה זאת עבורך.

ללא תוכן, למבקרים לא תהיה שום סיבה להיכנס לאתר שלך. תחשוב זמן רב לפני שתקצה למישהו את התפקיד של יצירת תוכן לאתר שלך.

תשובה ישירה – בהחלט, אתה אפילו לא צריך לדעת כיצד לכתוב קוד.

אם אתה יודע להתקין פלטפורמה לניהול תוכן, תוכל אפילו לבחור תוכנית אירוח זולה יותר במקום תוכנית שמייצרת עבורך את התהליך, שעולה יותר. באמצעות בוני אתרים רבי עוצמה כמו Wix או Weebly, או רכישת נושא מוכן מוכן עבור WordPress, אתה יכול לבנות אתר משלך מבלי לכתוב שורת קוד אחת בפועל. אך השאלה האם יש לך את הזמן ללמוד את הנושא? 

בדרך כלל כדאי לשכור אדם או חברה שזו ההתמחות שלה ומה שנשאר לך לעשות הוא לארגן את המידע אותו אתה רוצה ולהנחות את אותה חברה כיצד להגיע לאתר אותו אתה רוצה. 

זיכרו שכירת אנשים או חברה שתעשה את העבודה עבורך תעזור לך לחסוך הרבה זמן וכסף.

בניית אתר אינטרנט אינה בהכרח יקרה אולם היא יכולה להיות זאת, בהתאם לדרישותיך.

אם אתה עומד להקים אתר מסיבות מקצועיות, כדאי שיהיה תקציב לפני שתמשיך הלאה.

כמה כסף בסך הכל אתה מוכן להוציא באתר שלך? לאחר שהבנתם זאת, נסו לחלק את התקציב שלכם לקטגוריות נפרדות כמו אירוח, עיצוב אתרים וקמפיינים שיווקיים.

בהתאם למקרה השימוש הספציפי שלך, יהיה עליך לחלק את התקציב שלך באופן מתאים בין כל הקטגוריות הללו כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

חברה טובה ואמינה, תוכל לייעץ לך איך לנצל את התקציב שלך בכדי למקסם את תועלת מהאתר.

מבצע קיץ